1.07.2013

Pamiętacie mnie jeszcze? + decyzja + news + prośba

No hej,
to ja. Dawno mnie nie było tutaj, co? XD

Więc, decyzja, jaką podjęłam - skończę to, co zaczęłam na 20 rozdziale, a potem będę wstawiać nową książkę. Co wy na to? :))

NEWS!

MÓJ WIERSZYK DOSTAŁ SIĘ DO KONKURSU MAI Z BLOGA I-AND-ONE-DIRECTION.BLOGSPOT.COM!!! <3

Omgomgomg *_*

Jezu, tak strasznie się cieszę! <33

http://i-and-one-direction.blogspot.com/

Proszę, głosujcie na pierwszy wierszyk (ankieta po lewej). Nie musicie się nigdzie logować. Dla was to jedno kliknięcie, a mnie zbliża do wielkiego pisarskiego osiągnięcia!

JESZCZE RAZ PODAM LINK!

http://i-and-one-direction.blogspot.com/

W najnowszej notce możecie przeczytać mój wierszyk i porównać go z innymi :))

PROŚBA!!

Rozgłaszajcie tego newsa i prości o głosy wszędzie, gdzie się da. Proszę, to bardzo wiele dla mnie znaczy <3

Miłego popołudnia,
Torii xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Przeczytałeś - zostaw komentarz. Ucieszę się nawet z tych niepochlebnych :)
+
Każdy następny rozdział pojawi się po 4 komentarzach przy poprzednim ;p