29.04.2013

Chapter X. 'But it's the time to finally say goodbye.' PROMO

Dobra, do rzeczy.
Mruknęłam cicho. Chłopak odwrócił się do mnie. Uśmiechnął się i niemo spytał, czy naprawdę mam na sobie tylko ręcznik. Przytaknęłam przygryzając wargę, ale zabrałam ubrania i weszłam do łazienki. Spojrzałam (znowu) w lustro. Kły trochę mi wystają, cholera.
Czas na posiłek.
O boże, jak to zabrzmiało!
Jakbym chciała kogoś zabić, hahahahahhahaha!

-------------------------------
Takie tam promo.
Nie zdradzam za dużo, bo byście mi tutaj poumierali, ale mówię z góry:
DO NICZEGO NIE DOSZŁO! XD
Chodzi że między Megan i Charlie'm xD
Miłego dnia! :D
Torii xx

4 komentarze:

  1. A no to czekam na ten następny rozdział ^^
    Świetny nagłówek tak w ogóle xd <3
    PS zmieniłam swoją nazwę z Maggie na Lenny

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne mi się podoba i będę czytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Haha :D No, teraz mnie przekonałaś, będę tu wpadać :D

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś - zostaw komentarz. Ucieszę się nawet z tych niepochlebnych :)
+
Każdy następny rozdział pojawi się po 4 komentarzach przy poprzednim ;p