25.05.2013

Chapter XII. 'You always cheated on me. Why?' PROMO

 - Eh, okej. Czekam na tarasie.
- Którym? - zaśmiałam się i wyszłam z kuchni.
Zgarnęłam hiszpańskie BRAVO ze stolika w salonie i pognałam na taras. Zaczęłam je pilnie przeglądać.
- No nie! - wykrzyknęłam z niedowierzaniem i czytałam dalej.
- ¿Hablas Española?*
- Así, así, compañero!** - uśmiechnęłam się. - Nie wiedziałeś?
- Nie. - nastała trochę krępująca cisza, więc wróciłam do czytania.
- Wiesz, Megan?
- Tak?
- Zadzwoń do Charliego. Pewnie się martwi.
Westchnęłam, jednak wzięłam komórkę i wykonałam telefon. Odebrał po pierwszym sygnale.
 ----------------------
Na zaspokojenie wampirzego głodu Michaliny :D
Torii xxx

*Mówisz po hiszpańsku?
**Tak, tak, przyjacielu!



3 komentarze:

  1. No wiesz :D (Michalina z anonima :p)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko promo to jakby przymaławo, ale oook :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I think the admin of this site is actually working
    hard in favor of his website, for the reason that here every information is quality based
    information.

    My blog post; roulette online

    OdpowiedzUsuń

Przeczytałeś - zostaw komentarz. Ucieszę się nawet z tych niepochlebnych :)
+
Każdy następny rozdział pojawi się po 4 komentarzach przy poprzednim ;p